LES ARCHITECTES (1454-1647).
199
et domicille en l'hostel de Caussien, pro­cureur audit ' Chastellet. — (Arch. nat., Y 3465, fol. 3o5.)
429. — Donation par Pierre Lescot, sei­gneur de Clagny, abbé de Clermont, à sa nièce Marguerite Lescot, de tout ce qu'il possèdait de la terre et seigneurie de Cou­bert, confirmant une précédente donation en faveur de son mariage avec Claude d'Aussienville, en date du i 2 février 155J. -- i 3 décembre 1673.
Par devant Loys Roze et François Croi­set, notaires du Roy nostre Sire, de par luy commis, ordonnez et establiz en son Chastellet de Paris, fut present en sa per­sonne reverend père en Dieu, messire Pierre Lescot, seigneur de Claigny, abbé de Cler­mont, conseiller et aulmosnier ordinaire du Roy, lequel de sa bonne volunté a-recongnu et confessé, comme dès le unzieme jour de fevrier 1567 il ayt donné, en faveur et ad­vancement du mariaige, à noble damoiselle Margueritte Lescot, sa niepce, à present femme de Claude d'Aussienyille, escuyer, sieur de Villiers - aux - Cormeilles, bailly et cappitaine de Sezanne, la part et portion qui lors apartenoyt aud. sr de Claigny de la justice, terre et seigneurye de Coubert-la-Ville, cens, rentes, boys tailliz, terres, rentes et autres droicts quelzconques qu'il avoyt et pouvoyt avoir aud. lieu de Coubert et ès environs, pour estre propre à sad. niepce et. qu'elle ne seroyt poinct ténue contribuer et rapporter venant à la succes­sion dud. sr abbé de Clermont, son oncle,, avec les aultres heritiers, ainsy que plus à plain le contient le contract dud. mariage, datté dud. jour douziesme febvrier 1557, passé par devant Frenicle et Le Charron, aussi notaires aud. Chastellet de Paris, dont il est cejourd'huy deuement apparu aud.
seigneur de Clagny, presens lesd, notaires soubzsignez ; toutesfois, icelluy sieur de Cler­mont a depuis esté adverty que lad. donation pourroyt, estre debatue en après par faulte d'avoir esté insinuée, qui seroyt contre sa volunté et intention, parce qu'il a entendu avoir faict lad. donation dè bonne foy ef qu'elle soyt affectée en la meilleure forme et en la plus grande seureté que possible est. A ceste cause, icelluy sieur de Clermont a declaré qu'il confirme et approuve lad. don­nation et d'abondant, en tant que besoing est ou seroyt, a derechef donné et par ces pre- . sentes donne, en faveur et advancement dud. mariaige, à lad. damoiselle Margueritte Les­cot, sa niepce, à ce presente, stipullante et acceptante pour elle, ses hoirs et ayans cause, de l'auctorité dud. sr de Villiers, son mary, aussy à ce present, lesd, heritaiges et fruictz d'iceulx escheuz depuis le jour dud. ma­riaige et qui escherront cy après, voullant que lad. damoiselle sa niepce, sesd, hoirs et ayans causé, en joysse, comme elle a faict dès et depuis Ie temps dud. mariaige, sans estre empeschée en lad. joissance par quelque personne que ce soyt. Et pour insi­nuer la presente declaration, confirmation, approbation et donnation et les lettres dud. mariaige partout où besoing sera, lesd. srde Claigny et damoiselle Margueritte Les- • cot, sa niepce, ont faict et constitué leur procureur le porteur des presentes, auquel ilz ont respectivement donné pouvoir de ce faire et d'en requerir et lever actes neces­saires, promectans, obligeans, renonçant. Faict et passé l'an 1673, le i3erae jour de decembre. Signé Roze et Croiset. Et en marge est escript : Enregistré P. Croisel. -—(Arch, nat., Y 115, fol. 23.)
430. — Confirmation par Pierre Lescot," seigneur de Clagny, de la donation de ses biens à Clichy, faite en i566 à sa nièce